lördag 14 februari 2009

BOKREA


Nu är det snart dags för årets bokrea. Det spelar inte så stor roll för mig eftersom jag inte köper några böcker i år. Jag har faktiskt inte köpt så mycket på senare års bokreor. De böcker jag har varit intresserad av har jag köpt ändå under året. Sen tycker jag att de blivit allt tristare. Förr kunde man göra roliga fynd, men nu ser det i stort sett likadant ut överallt. Jag har inte sett någon katalog ännu men nätboklådorna skickar e-post. Ett litet axplock av vad som bjuds kommer här. Skrivet i eld kunde jag inte lägga ifrån mig - skottland, isolerad i storm på öde ö, mord...
Laxfiske i Jemen är engelsk samtidssatir av högsta klass.
Nu ska jag sjunga milda sånger var fin och vemodig. Bra.
Ian Rankin är alltid en stor favorit.
Välj och vraka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÄSSUGEN? SÖK HÄR!