tisdag 10 februari 2009

Åh, vad bra den är!


Jag fick tre paket med posten i går - en av de stora fördelarna med BookMooch. Alltid kul med paket. När jag öppnade det tredje blev jag lite konfunderad eftersom det innehöll ett .... paket!


I paketet låg Toffs bok och ett kort med hälsning "från en vän ur bloggosfären". Jag tyckte mig känna igen handstilen och anade vem min vän var. Jag ringde och tackade men fick ingen riktig klarhet. TACK min vän - jag blev jätteglad!


Eftersom jag precis avslutat The Private Patient kunde jag börja läsa direkt. Vilken bok! Jag känner mig alldeles upprymd. Intelligent och rolig, tankeväckande och fascinerande. Kort sagt MYCKET BRA! Det var länge sedan jag kände en sådan lust att bara släppa allt för händer och bara läsa och läsa. Jag känner mig redan ledsen över att den kommer att ta slut. Kalle, hoppas du håller på med nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÄSSUGEN? SÖK HÄR!