torsdag 9 april 2009

Rapport



Ursäkta att det dröjt! Dante har tagit en del tid men vi har dessutom haft LAN härhemma. Sonen har haft åtta kompisar hemma ett par dagar för att spela WOW tillsammans, Dvs. World of Warcraft för er som inte vet. Pojkarna belamrade hela övervåningen så det var ingen idé ens att försöka komma fram till datorn. (Min egen bärbara har slutat fungera).
Jaghar hunnit med att läsa lite i alla fall. Jag läste ut The end of Mr Y - Jag tyckte inte så mycket om den som jag trodde att jag skulle göra. Den liksom spårade ur efter ett tag. Nu har jag i stället börjat läsa Morden i Betlehem av Matt Rees. En mordgåta och en fascinerande inblick i det moderna Betlehem. Det känns lite extra intressant eftersom jag ska resa till Israel snart och då hoppas få tillfälle att i slla fall besöka Födelsekyrkan i Betlehem.
Vi ska kanske titta på deckare i kväll. Wallander på engelska!? Jag tycker mycket om Kenneth Brannagh som spelar Wallander i BBCs produktion av Henning Mankells deckare - men det känns ju lite lustigt med en engelsktalande Wallander i "Skoani".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÄSSUGEN? SÖK HÄR!