måndag 1 juni 2009

Ny månad igen

Det är inte klokt vad fort det går! Jag har helt enkelt inte hunnit skriva. Det har varit GD-GIF helg så jag har kört i skytteltrafik fram och tillbaka till Gunder Hägg stadion. Härlig varmt väder, glass och duktiga barn. För vår del var det åttonde och sista året.

Dessutom hade vi konsert i går kväll. Vi sjöng vår Kroatienkonsert i Staffanskyrkan. NU är resan helt slut.


Vovvarna badar i havet och rullar sig i matjorden flera gånger om dagen (suck). De är nöjda och glada. Lillvovven har fått sin andra rabiesspruta idag.




MEN jag har hunnit läsa Tove Klackenbergs nya deckare. BRA! Spännande och bitvis riktigt rolig (i alla fall för en domstolsjurist). Jag var tvungen att läsa högt på jobbet i fredags ...fast jag tror inte de tyckte det var lika roligt som jag tyckte.




Nu är det snart dags att släppa taget om klockan och ha semester! Kanske dags att planera semesterläsningen. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÄSSUGEN? SÖK HÄR!